GOOGLE PERFORMANCE PLANNER

GOOGLE PERFORMANCE PLANNER

Načrtovanje je lahko zelo naporno in vznemirljivo. Pri spletnem oglaševanju lahko čisto majhna sprememba vpliva na vašo kampanjo in popolnoma spremeni rezultate. Zato obstaja orodje, Google Performance Planner, ki nam pomaga predvideti ali bo sprememba pozitivno ali negativno vplivala na našo kampanjo.

Se zavedate kako lažje bi bilo, če bi neko napovedal, kako se bodo odražali načrti, ki jih želite uresničiti?

Google se je odločil pomagati svojim uporabnikom, ki želi oglaševati ali že oglašujejo na spletu in je oblikoval Google Perofrmance Planner prav za take situacije.

google performance planner

KAJ JE GOOGLE PEROFORMANCE PLANNER

Želite v svoji kampanji kaj spremeniti? Vam zmanjka proračuna? Bi radi povečali svoj proračun? Google je zasnoval Googl Performance Planner ravno zato, da vam posreduje odgovore na ta vprašanja! Omogoča vam, da predvidite, kako bodo spremembe oglasov in proračuna vplivale na uspešnost vaše oglaševalske kampanje. Pomagal vam bo določiti ustrezen znesek ter raziskati rezultate, ki bodo sledili po spremembah v vaši oglaševalski kampanji, da boste razumeli spremembe v različnih sezonskih obdobjih in pri upravljanju svojega proračuna.

UGODNOSTI GOOGLE PERGORMANCE PLANNER – JA

  • NAPOVED

V realnem času boste dobili vpogled v to, kako vaše spremembe vplivajo na vašo oglaševalsko kampanjo.

  • ČAS, KI TE ZANIMA

Želite napovedati rezultate vaših sprememb in proračunov? Preverite jih! Na mesečni, tedenski, dvotedenski ravni vam bo Google Performance Planner odgovoril točno za čas, ki vas zanima. Vendar bodite realni in ne pričakujte natančnih parametrov za neko daljno prihodnost.

  • SEZONSKA OBDOBJA

Ugotovili boste, ali se je zanimanje za vašo kampanjo v podobnih obdobjih iz prejšnjih let povečalo ali zmanjšalo.

  • PRORAČUN

Google Performance Planner bo izračunal najboljši proračun za vašo oglaševalsko kampanjo. Tudi če morate zmanjšati proračun, vam bo planer povedal, kako najbolje to storiti, ne da bi pri tem škodoval vaši oglaševalski kampanji.

Že veste, kako pomembno je uporabljati ključne besede, če želite biti na vrhu iskalnika. V Google Performance Planner – ju, lahko preverite, kako bo dodajanje novih ključnih besed vplivalo na vašo oglaševalsko kampanjo. Preverite pa lahko tudi kako konkurenčna je in koliko mesečnih iskanj ima.

Predstavili smo vam dobre strani planerja in strinjati se morate, da jih je veliko. Naredite spremembe vaših oglasov, ki vam bodo prinesli uspeh kampanj. Ne bojte se proračuna in bodite realni.