Story telling – kako je pomemben v letu 2022

Kaj je Story telling v marketingu?

V marketingu je zelo pomemben način komunikacije in sporočanje, ki ga uporabljamo za različne blagovne znamke. Cilj je da potencialne stranke, bralci nekaj začutijo, da na podlagi teh čustev tudi ukrepajo oz. se odločajo za naslednji korak v nakupovalnem lijaku. Story telling v marketingu pomaga potrošnikom razumeti vašo blagovno znamko na čustveni rani in jo približati posameznikom.

Tukaj si lahko preberete več o Story tellingu.  ✍

Story telling – načini

Pri Story tellingu v marketingu imamo veliko različnih možnosti. Zgodbe lahko pripovedujemo z video vsebino, v slikah, ustno in pisno. Sporočilo lahko dostavimo na različnih kanalih, na družbenih medijih, panojih, spletnih oglasih, … Z njimi lahko dosežemo prodor na trg in dosežemo našo potencialno publiko, ki ji želimo vzpodbuditi čustva in jo z našo zgodbo prepričati. Z dobrim Story tellingom, lahko ljudi prepričamo, pritegnejo njihovo pozornost ter ustvarjamo oglaševanje, ki se še naprej lahko širi od ust do ust.

Story telling – kako je pomemben v letu 2022

Kaj so ključni elementi dobrega Story tellinga?

Pri Story tellingu je dobra tista zgodba, ki prepriča uporabnika. Večina teh, pa vključuje kar nekaj komponent, ki zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo, tako za bralca kot pripovedovalca.

Dobre zgodbe vsebujejo:

– izobraževanje: vzbujanje radovednost

– zabavno: vznemirjanje bralca

– organiziranost: besedilo je organizirano, jedrnato in prenese bistveno sporočilo

– ne pozabnost: ostati mora v bralčevih glavah

Ko ima vaša zgodba ključne temelje pa je pomembno, da pred pisanjem poznate še svoje občinstvo, določite svoje osrednje sporočilo, vzpostavite svoj poziv k dejanju ter izberete medij zgodbe.

Sedaj je vaša naloga le še pisati in deliti svojo zgodbo ter očarati poslušalce.

Story telling v letu 2022

V letu 2022 imamo popolnoma odprte roke in neskončno možnosti uporabe različne tehnologije. Vendar pa je temelj zgodba, ki jo želimo skozi različne kanale sporočiti ključna. Z njo maramo očarati svoje potencialne stranke in v njih vzbuditi zanimanje za nas. Story telling v marketingu tržnikom ne odpira le sveta ustvarjalnosti, vendar omogoča blagovnim znamkam, da sporočajo ključna sporočila na način, ki ga ni treba pojasnjevati.