Kaj je offsite SEO?

V tem članku vam bomo razložili kaj je offsite SEO, katere tri stvari moramo pri offsite SEO upoštevati, in tri tipe povezav, ki vplivajo na offsite SEO.

Primer offsite SEO na spletni strani matijazajsek.com na stran seopraktik.si

Na spodnji sliki lahko vidimo povezavo na seopraktik.si iz druge spletne strani. To je dober primer offsite SEO ker je povezava na članek spletna optimizacija strani cenik zelo tekoče izpeljana in spada pod kontekstualni backlink. Stran spletna optimizacija strani cenik bo zaradi te povezave višje na Googlovem iskalniku.

kaj je offsite seo

Kaj je offsite SEO?

Začnimo pri osnovah, kaj je offsite SEO? Offsite spletna optimizacija strani je pomemben del SEO in močno vpliva na našo pozicijo na Google iskalniku. Za razliko od onsite optimizacije, offsite SEO ne deluje na sami strani, ki jo poskušamo na Googlu dvigniti. Offsite SEO deluje na drugi spletni strani ali na spletnem omrežju. Sam cilj offsite spletne optimizacije je, dapridobivamo različne povezave na našo spletno stran iz drugih strani. To Google zazna kot priporočila in zato našo stran uvrsti višje v svojem iskalniku.

Primer višje uvrstitve na strani medex.si prehranska dopolnila

Na spodnji sliki vidimo kako se stran medex.si prehranska dopolnila uvrsti višje na Google iskalniku zaradi offsite optimizacije. Stran prehranska dopolnila ima veliko offsite povezav in se zato višje uvrsti na Googlu.

kaj je offsite seo

Kaj moramo upoštevati pri offsite SEO?

Kadar govorimo o offsite SEO moramo upoštevati vsaj tri različne strvari, to so:

  • link diversity
  • link velocity
  • types of links

Link diversity je raznolikost povezav. Kadar delamo na offsite SEO je dobro, da Google ve, da je veliko različnih vrst povezav, ne samo ena vrsta. Če Google zazna samo eno vrsto povezav, bo sklepal, da so povezave sumljive in bo povezave ignoriral ter nas ne bo uvrstil višje na svojem iskalniku.

Link velocity ima dobeseden prevod hitrost povezav čeprav pomeni pogostost povezav. Kar s tem mislimo je, da če bo Google opazil, da smo običajno pridobivali 10 eksternih povezav na mesec potem pa kar na en mesec pridobili tisoč povezav bo Google algoritmu to sumljivo ter se bo odločil ignorirati povezave ter nas ne bo uvrstil višje. Po tem lahko sklepamo, da moramo povezave na offsite SEO stopnjevati in redno ustvarjati, da Google algoritmu ne bo sumljivo.

Dober primer dobre link velocity in link diversity je panheat.si ir paneli

Spletna stran panheat.si ir paneli ima zelo dober link diversity in link velocity in je zato uvrščena zelo visoko na Google iskalniku. To je zato ker Google zazna, da je velocity povezav razumljiv in, da je diversity povezav verjetna ter ne sproži postopka za sumljive strani, kar povzroči, da se vse povezave štejejo in dvignejo stran ir paneli visoko med Google rezultati.

kaj je offsite seo

Tipi povezav

Zdaj vemo kaj je offsite SEO ampak še ne vemo kakšni so tipi linkov. Tipi povezav so trije:

Lahki backlinki so povezave, ki naredijo najmanj spremembe pri naši uvrstitvi na Googlovem iskalniku, ampak so zelo pomembni zaradi link diversity. Pod lahke backlinke štejemo linke iz socialnih omrežij. To pomeni, da so lahki backlinki povezave, ki jih ljudje pošljejjo med seboj na spletu preko sporočil ali objav.

Primer lahkega backlinka na facebooku ki vodi do pohistvo123.si klubske mizice

Na spodnji sliki lahko vidimo lahko povezavo na spletnem omrežju facebook, ki vodi do splene strani klubske mizice, kar ne zviša te spletne strani na Googlu temveč je tukaj samo zaradi link diversity. Klubske mizice zato niso zaznane kot sumljive pri Googlovem algoritmu in imajo lahko več močnih povezav.

kaj je offsite seo

Srednji backlinki so močnejši od lahkih backlinkov saj imajo večji vpliv na uvrstitvi na Googlu, srednji backlinki so pa komentarji. Pod to se štejejo forum komentarji in blog komentarji, ki vsebujejo povezave na stran, ki jo želimo dvigniti. So tudi zelo pomembni za link diversity.

Zadnja vrsta backlinkov so močni backlinki, pod to pa spadajo kontekstualni backlinki kar so baclinki, ki se nahajajo v člankih na drugih straneh. Povezave, ki prihajajo iz tujih strani imajo najmočnejši vpliv na uvrstitev na Google iskalniku.